środa, 30 września 2009

Dzien 4 - sponsorowany przez progress

Ha! :-) Dostrzegam male swiatelko w tunelu, nie dosc ze udalo mi sie dzisiaj zgodnie z planem zaliczyc poki co 4 drzemki (3,7,11,19), to jeszcze moj organizm funkcjonowal zdecydowanie lepiej niz dzien wczesniej. Troche mnie tylko martwi ze po raz kolejny wypadla mi drzemka o 15 (ktorej brak byl kolo 16-17 odczuwalny).. no ale moze uda sie jakos dogonic czas i wygospodarowac jeszcze troche chwil na drzemki popoludniowe..

Tak czy siak, konca dobiega wlasnie 4rty dzien stosowania tego systemu, a ja ciagle jestem w stanie wykonywac wszystkie czynnosci bez problemow, i nie ma tu mowy o jakis kompromisach.

6 komentarzy:

  1. Kiedy to czytam od razu mi się lepiej do snu szykować ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś pewny, że możesz "wykonywac WSZYSTKIE czynnosci bez problemow" ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. juz tak sie nie martw, poradze sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jassssssssssssssssssne ;] /cziken ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzi sobie... jakby to ując... wszystko w jego rękach :)

    OdpowiedzUsuń